سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ تبعیت از مکتب فاطمی جامعه را بیمه و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و این امر جامعه را به سمت اعتلای فرهنگ اسلامی، هدایت می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه گردهمایی طلاب معیل با حضور مسئولان، مدیران و اساتید حوزه های علمیه استان کرمانشاه در مجموعه فرهنگی بعثت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در این مراسم با تقدیر و تشکر از حضور طلاب و همسران و فرزندان آن ها عنوان داشت: طلاب و مبلغان دین سربازان آماده به خدمت حضرت ولی عصر (عج) هستند که آماده جانفشانی، ترویج و نشر معارف الهی می باشند.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: مدیران و اساتید حوزه های علمیه افسران جنگ نرم علیه شیاطین جن و انس هستند و خوشبختانه با مجاهدت این افراد انقلاب و اسلام مقتدرانه به مبارزه با بیگانگان قد علم کرده است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی و فعالیت افسران جنگ نرم در این عرصه یکی از بسترهای ترویج معارف اسلامی است، ابراز داشت: فضای مجازی بلندگوی اسلام و انقلاب و مروج دین به تمام جهان است که طلاب و مبلغان دین می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: خوشبختانه امروزه با تدابیر رهبر معظم انقلاب و همچنین فصل الخطاب قرار دادن دغدغه های رهبری توسط حوزه های علمیه موفقت های بزرگی در راستای ترویج اسلام به تمام جهان حاصل شده است و شاهد گرایش شدید بشریت به دین مبین اسلام هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان نکاتی در خصوص سبک زندگی اسلامی یادآور شد: الگو گیری و بهره مند شدن از منش و مکتب ائمه اطهار (علیهم السلام) زندگی طلاب و روحانیون را مملو از عنایات و توفیقات الهی خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروزه همسران طلاب با رعایت سبک زندگی اسلامی و الگو قرار دادن زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س)، می توانند مکتب و سیره این بانوی بزرگوار را در جامعه معرفی کرده و نشر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان با بیان اینکه ترویج فرهنگ فاطمی موجب اعتلای سطح فرهنگی و دینی در جامعه می شود، خاطر نشان کرد: تبعیت از مکتب فاطمی جامعه را بیمه و آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد و این امر جامعه را به سمت اعتلای فرهنگ اسلامی هدایت می کند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha